Istoria ceasurilor Cuervo y Sobrinos incepe in anul 1882, cand familia Cuervo deschide primul atelier cu vanzare in cea mai prestigioasa zona a Havanei. In anii ce au urmat, afacerea a crescut in Cuba cu ajutorul intregii familii, de unde si numele -“Cuervo y Sobrinos” inseamna “Cuervo si nepotii”.
Pe langa propriile creatii, Cuervo y Sobrinos a inceput sa distribuie si sa vanda si alte ceasuri de prestigiu. Marci renumite ale vremii au dorit sa scrie numele “Cuervo y Sobrinos” pe ceasurile lor, avand in vedere notorietatea in crestere a brand-ului.
In 1920, Cuervo y Sobrinos deschide doua noi puncte de lucru, unul in Paris si celalalt in Pforzheim (Germania), pentru a ataca piata europeana.
In anii ’50, magazinul din Havana a primit ilustri oaspeti precum Albert Einstein, Winston Churchill, Ernest Hemingway sau Clark Gable.
Din nefericire, evenimentele politice nefaste de la finalul anilor ’50 au dus la inchiderea portilor afacerii Cuervo y Sobrinos, iar familia s-a refugiat in Europa.
In 2002, omul de afaceri de origine italiana Marzio Villa a relansat brandul aflat in hibernare de patru decenii. Cuervo y Sobrinos a deschis un showroom in Havana la initiativa, fiind revitalizat ca brand elvetian.
Colaborarea dintre urmasii familiei Cuervo si specialistii elvetieni a dus la crearea de noi modele de ceasuri care se evidentiaza prin formele neobisnuite ale carcasei sau detaliile cadranului, care evoca amintiri nostalgice din Cuba pre-revolutionara a anilor ’40.
Ceasurile Cuervo y Sobrinos combina calitatea deosebita cu design-ul versatil, la care se adauga o nota clara de exotic retro, atat in design-ul ceasurilor cat si in numele brand-ului. Iar motto-ul “Ceasuri cu inima elvetiana si suflet latin” intareste aerul exotic al acestui brand.