Produsul reclamat defect în perioada de garanţie trebuie prezentat la centrul de service menţionat în certificat. Perioada de garanţie pentru ceasuri este de 24 de luni de la data achiziţionării, conform certificatului de garanţie emis la cumpărarea produsului. Soluţionarea garanţiei se face în maxim 15 zile calendaristice.
Condiţiile de garanţie sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (cod ceas şi seria ceasului) împreună cu accesoriile aferente.
Pentru a beneficia de garanţie, produsele trebuie însoţite de factură fiscală şi certificat de garanţie. În cazul în care produsele nu sunt însoţite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona garanţia. Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.